Wednesday, January 20, 2010

မဂၤလာရွိေသာ ညေနခင္း

`ဟိတ္´.. ခပ္ဆတ္ဆတ္ ေဟာက္လိုက္သံေၾကာင့္ သူလန္႔ျပီး ေမာ့ၾကည့္သည္။ နည္းနည္းေတာ့ ေၾကာက္သြားပံုရသည္။ ထည့္လက္စ ပလတ္စတစ္အိတ္ေလးကို လံုး၍ ကိုင္လုိက္သည္။ ေဘးနားတြင္ ခ်ထားေသာ ျခင္းကို ေကာက္လြယ္ျပီး ေျပးဟန္ျပင္သည္။ `ဟိတ္ေနဦး´.. ကၽြန္ေတာ္အသံမာမာႏွင့္ ေျပာလိုက္ေသာေၾကာင့္ သံလိုက္ႏွင့္ အဆဲြခံရသလို တန္႔သြားသည္။

`ဒီ ခြက္ထဲကထမင္းေတြမင္းေန႔တိုင္းယူေနတာလား´

သူေခါင္းညိတ္ျပသည္။

`ဒါေခြးစားဖို႔ထည့္ထားတာကြ မင္းသိလား´

သူဒုတိယအၾကိမ္ေခါင္းညိတ္ျပသည္။



`ဘာလဲ မင္းအိမ္မွာေခြးေမြးထားတာ႐ွိလို႔လား´

သူေခါင္းခါသည္။ ကၽြန္ေတာ္စိတ္မ႐ွည္ေတာ့။

`မင္းေခါင္းညိတ္ေခါင္းခါပဲလုပ္တတ္တာလား စကားမေျပာတတ္ဘူးလား´

သူဘာမွျပန္မေျပာ.. မ်က္လံုးထဲတြင္ေတာ့မ်က္ရည္ေတြ၀ဲလာသည္။

`ေျပာေလကြာ´

`ဟုိ… ဟို´

အထစ္ထစ္ အေငါ့ေငါ့အသံထြက္လာသည္။

`ဒါေတြမင္းဘာလုပ္မလို႔လဲ ေျပာစမ္းပါကြာ ဘာလုပ္မလို႔လဲ´

`ဟုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔စားဖို႔ပါ´

`ဘာ´

သူ႔ကိုေအာ္ျခင္းမဟုတ္.။ ကၽြန္ေတာ္ လန္႔သြား၍ ဒီေလာက္ က်ယ္သြားျခင္း ျဖစ္သည္။ နားၾကားလဲြသြားသည္ ထင္၍ ေသခ်ာေအာင္ ထပ္ေမးလိုက္သည္။

`စားဖို႔ ဟုတ္လား´

သူေခါင္းညိတ္လ်က္ေျပာသည္။
`ဟုတ္ ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ကၽြန္ေတာ့္အေမရယ္ ကၽြန္ေတာ့္ညီမေလးရယ္ စားဖို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္အေမက မက်န္းမာတာ ၾကာပါျပီ။ တစ္ခါတစ္ခါ ေသြးအန္ရင္ အမ်ားၾကီးပဲ။ အခုလဲ ညက ေသြးအန္ထားလို႔ ေမာက်န္ရစ္ပါ တယ္။ ညီမေလးကေတာ့ ငယ္ေသးေတာ့ ဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ေသးဘူး´

သူငုိသံေလးႏွင့္႐ွင္းျပသည္။ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တာကိုေမးလိုက္သည္။

`မင္းတို႔အေဖေရာ´

`ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာမွာေနတုန္းက ပိုးထိျပီး ေသသြားပါျပီ…။ အေဖေသေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔သားအမိ မလုပ္တတ္မကိုင္တတ္နဲ႔ အားကိုးမ႐ွိ ျဖစ္ေနတုန္း ျမိဳ႕အေမ့ညီမက ဒီကို ေျပာင္းလာခဲ့ၾက၊ ဒီက်မ ွၾကည့္လုပ္ကိုင္စားၾကမယ္ ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔သားအမိ ျမိဳ႕တက္လာတာ၊ ဒီလဲေရာက္ေရာ အေဒၚ့အေလာင္းပ ဲေတြ႕ရတယ္´

`ေဟ.. ဘယ္လိုျဖစ္လို႔လဲကြ´

`သူကလဲ ေရာဂါသည္ပဲ၊ ေယာက္်ားနဲ႔ကြဲေနတာၾကာျပီ၊ သားသမီးကလဲမ႐ွိေတာ့ ျပဳစုမယ့္သူမ႐ွိဘူးေပါ့၊ ကၽြန္ ေတာ္တို႔မေရာက္ခင္ တစ္ရက္ကပဲအေဒၚဆံုးတာ´

`အားပါး ဆိုးလွခ်ည္လား´

`ဒါနဲ႔ေရာက္တဲ့အတူမထူးဘူးဆိုျပီးအေဒၚ့တဲေလးေပၚမွာပဲေနျပီးက်ရာအလုပ္ကိုလုပ္စားေနရတာပါ´

`ေၾသာ္´

`ကၽြန္ေတာ္ပလတ္စတစ္လုိက္ေကာက္တာတစ္ေန႔ဆန္တစ္ျပည္ဖိုးေတာင္မ႐ပါဘူး´

`အင္းေပါ့´

`ဒါေၾကာင့္ဒီခြက္ထဲကထမင္းေတြကိုကၽြန္ေတာ္ပလတ္စတစ္ထဲထည့္ယူမိတာပါ´

သူကသူ႔ဘ၀ကို႐ွင္းျပရင္းအျပစ္ကို၀န္ခံသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းအေတာ္ေလးစိတ္ထိခိုက္သြားသည္။

`ဒါနဲ႔ မင္းေလာက္ေရာလား´

`ဒီလိုပဲ အိမ္ေတြက စြန္႔ပစ္ထားတဲ့ ထမင္းကို ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ေကာက္၊ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေရျပန္ေဆးျပီး အ ေျခာက္လွန္းထား၊ ေနာက္တေန႔ ျပန္ခ်က္စားနဲ႔ ဆန္ဖိုးေတာ့ မပူရပါဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႔ သားအမိ သံုးေယာက္စာ ေလာက္ပါတယ္´

`ဟုတ္လား´

`ဒီပလတ္စတစ္လိုက္ေကာက္ေရာင္းတာေလးကငါးပိဖိုး၊ ဟင္း႐ြက္ဖိုးေတာ့ရပါတယ္´

အ႐ွည္ၾကီး႐ွင္းျပရ၍ ေမာသြားသည္ ထင္သည္။ ညိွဳးႏြမ္းေနသည့္ သူ႔မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ျပီး ကၽြန္ေတာ ္ဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိ။ အ႐ြယ္ႏွင့္ မလုိက္ေအာင္ ေလာကဓံ၏ ဖိစီးမႈကိုခံေနရသည့္ ေကာင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ သနားသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ အလြန္ဆံုးငယ္လွ ငါးႏွစ္ေပါ့။ ေစာေစာက ေအာ္လိုက္မိတာကိုေတာင္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိသြားသည္။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္မေနႏိုင္ေတာ့။ `လာ.. လုိက္ခဲ့´ အိမ္ေပၚသို႔ေခၚကာ သူ႔အား ထမင္းတစ္နပ္ ေကၽြးလုိက္သည္။ အစကေတာ့ သူ ျငင္းေနေသးသည္။ ေနာက္ေတာ့ ဗိုက္ဆာေန၍လားမသိ၊ ေခါင္းမေဖာ္ပဲ စားေတာ့သည္။ သူ စားျပီးေနာက္ အိမ္မွမုန္႔မ်ားကို ထည့္ေပးလုိက္သည္။ ကိုယ္ကလည္း ဒါပဲ ကူညီႏိုင္သည္ မဟုတ္ပါလား။ သူကေတာ့ ေက်းဇူးတင္သည့္ အေၾကာင္း အေခါက္ေပါင္းမ်ားစြာ ေျပာသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔ဘ၀ေ႐ွ႕ေရးကို ေတြး၍ ရင္ေလးမိသည္။ စုတ္ျပတ္ထြက္ေနသည့္ အကၤ်ီေလး၊ ညစ္ႏြမ္းေနသည့္ ေဘာင္းဘီတိုႏွင့္ ျခင္းေလးကိုလြယ္လ်က္ တျဖည္း ျဖည္းထြက္သြားေသာ ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ရင္း…….

1 comment:

little brook said...

သုချမိဳ႔ေတာ္ ...