Tuesday, August 3, 2010

ေဘာပင္ကေလး

ကၽြန္ေတာ့္၏ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္း ယေန႔ထူးဆန္းစြာ ေပ်ာက္ဆံုးသြားပါသည္။ ထူးဆန္းစြာဟု ဆုိရျခင္းမွာ ထိုေဘာပင္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားရသည့္ အေၾကာင္းရင္းကို ကၽြန္ေတာ္ မသိ၍ျဖစ္ပါသည္။ ယေန႔ မနက္အထိ ကၽြန္ေတာ္ အသံုးျပဳခဲ့ေသာ ေဘာပင္သည္ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ယာမွ ထလာသည့္အခါတြင္ ေပ်ာက္ဆံုးေနသည္ကို ေတြ႕ရွိရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕ရွိရသည္မွာ ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ ေဘာပင္မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ေဘာပင္၏ ေပ်ာက္ဆံုးေနသည့္အျဖစ္ကို ကၽြန္ေတာ့္ ေတြ႕ရွိရျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ေဘာပင္ကေလးကို မအိပ္မီက ကၽြန္ေတာ္ စာၾကည့္စားပြဲေပၚတြင္ အရင္ေန႔ အရင္အခ်ိန္မ်ားကဲ့သို႔ပင္ တင္ထားခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ႏိုးထလာေသာအခါတြင္ ထုိေဘာပင္ကေလး စာၾကည့္စားပြဲေပၚတြင္ မရွိေတာ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ မည္သို႔ မည္ပံု ေပ်ာက္ဆံုးသြားသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေနသျဖင့္ မသိလိုက္ပါ။ ထို႔အျပင္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားသည္ ဆိုသည့္ စကားတြင္ မသိျခင္းဆိုသည့္ အဓိပၸာယ္တစ္ခ်ဳိ႕တစ္ဝက္ ပါဝင္ေနသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ မအိပ္ေနေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ သိမည္မဟုတ္ေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္သိပါသည္။

ေဘာပင္ကေလး ေပ်ာက္ဆံုးသြားရသည့္ အေၾကာင္းရင္းကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ထို႔အျပင္ အရာဝတၳဳတစ္ခု၏ ေပ်ာက္ဆုံးျခင္းတြင္ ရည္ရြယ္ရင္း အေၾကာင္းအခ်က္ တစ္စံုတစ္ရာရွိမည္ဟု မည္သူကမွ် ကၽြန္ေတာ္မၾကားဖူးေၾကာင္း ဝန္ခံပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ ေဘာပင္ကေလး ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္းတြင္ အေၾကာင္းရင္း တစ္စံုတစ္ရာ ရွိမည္ဆိုလွ်င္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ မသိႏုိင္ေတာ့ပါ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုေဘာပင္ကေလးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကၽြန္ေတာ္၏ သိမႈထဲတြင္ ေနာက္ဆံုးသတင္းအခ်က္အလက္တစ္ခုမွာ ထိုေဘာပင္ကေလး၏ ေပ်ာက္ဆံုးေနျခင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ေဘာပင္ကေလးႏွင့္ပတ္သက္၍ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ ေနာက္ထပ္ သိမႈတစ္စုံတစ္ရာ ျဖစ္ေပၚရန္ မရွိေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္၏ သိျခင္းနယ္ပယ္ထဲတြင္ ေဘာပင္ကေလး၏ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္းက ေနာက္ဆံုးပိတ္ သတင္းတစ္ခုျဖစ္ပါသည္။


မနက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္မအိပ္မီအခ်ိန္အထိ ေဘာပင္ကေလးသည့္ ကၽြန္ေတာ္၏ ပိုင္ဆိုင္မႈတစ္ခု ျဖစ္ေနခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္စက္ျပီး ျပန္လည္ႏိုးထလာေသာေနာက္တြင္ စာၾကည့္စားပြဲေပၚ၌ ေဘာပင္ကေလး မရွိေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္၏ ပိုင္ဆုိင္မႈတစ္ခုအျဖစ္မွ ရုပ္သိမ္းျခင္း ခံလုိက္ပါရျပီ။ ေဘာပင္ကေလးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ပတ္သက္ခဲ့သမွ်သည္ ယေန႔မနက္ ကၽြန္ေတာ္၏ မအိပ္စက္မီ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုအထိသာ တည္ပါသည္။ မအိပ္စက္မီကၽြန္ေတာ္ ႏွင့္ အိပ္စက္ျပီးသည့္ေနာက္ကၽြန္ေတာ္ တို႔၏ ျခားနားျခင္းမွာ အနည္းဆံုးေတာ့ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္းအား ပိုင္ဆိုင္မႈ ျဖစ္ေၾကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ မအိပ္စက္မီက ရွိခဲ့ေသာ ေဘာပင္ကေလးသည္ ယခု မရွိေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ မွတ္ဥာဏ္၏ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုအျဖစ္မွ်သာ က်န္ပါေတာ့သည္။ အခ်ိန္အတိုင္းအတာတစ္ခု ကုန္လြန္ျပီးသည့္ေနာက္တြင္ ေဘာပင္ကေလးသည္ ကၽြန္ေတာ့္ မွတ္ဥာဏ္ထဲတြင္ေတာင္ က်န္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။ ေဘာပင္ကေလး၏ ရွိျခင္း၊ မရွိျခင္းတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္စက္လုိက္ေသာ အခ်ိန္ကာလ၏ ပိုင္းျခားမႈတြင္ ျဖစ္ေပၚသြားပါသည္။

ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္မအိပ္စက္ခင္ ေဘာပင္ကေလးကို ဖတ္လက္စ စာအုပ္၏ ေဘးတြင္ ကၽြန္ေတာ္ ခ်ထားခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ မတုိင္မီက ေဘာပင္ကေလးသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ လက္ထဲတြင္ စာအုပ္ထဲရွိ စာမ်ားကို မ်ဥ္းသားရန္ႏွင့္ မွတ္စုအခ်ဳိ႕ေရးရန္ အသံုးခ်ျခင္း ခံခဲ့ရပါသည္။ ေဘာပင္ကေလး မည္သို႔ ေပ်ာက္ဆံုးသြားရသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ မသိပါ။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ယူသြား၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ တစ္ေနရာရာသို႔ ျပဳတ္က်ေနျခင္းေသာ္လည္းေကာင္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ယခု ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေဘာပင္ကေလး မရွိေတာ့ပါ။ ေဘာပင္ကေလးသည္ ရွိျခင္းမွ ကၽြန္ေတာ္၏ သိျခင္းအျဖစ္သို႔ အလိုလုိ ေရြ႕ေလ်ာသြားခဲ့ပါသည္။ ေဘာပင္ကေလး ကၽြန္ေတာ့္ထံတြင္ ရွိေနျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ မ်ဥ္းသားရန္၊ မွတ္စုေရးရန္ျဖစ္ေသာ္လည္း သူ၏ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ အေၾကာင္းရင္းကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ရည္ရြယ္ခ်က္ အေၾကာင္းရင္း မရွိသည္မွာ ျဖစ္ႏုိင္ေသာ္လည္း သူ၏ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္းတြင္ ရည္ရြယ္ခ်က္ အေၾကာင္းရင္း တစ္စံုတစ္ရာ မရွိပါဟု မည္သူမွ် မျငင္းႏိုင္ပါ။

2 comments:

Notes on Web of My Pieces said...

ေဖာင္တိန္ကေလး

Notes on Web of My Pieces said...

ေဖာင္တိန္ကေလး