Friday, April 23, 2010

ကၽြန္ေတာ္မသိျခင္းမ်ား

ဤေနရာတြင္ စပါသည္။
အစဆိုေတာ့ ဘယ္က စရင္ေကာင္းမလဲ။ အစကပဲ စတာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္မည္ ထင္ပါသည္။ ခက္တာက အစကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ပင္ မသိျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဤအက္ေဆးသည္ မသိျခင္းအေၾကာင္းမ်ားကို ေရးမည္ျဖစ္၍ အစကိုမသိျခင္းသည္ ျပႆနာမဟုတ္ေပ။


ကၽြန္ေတာ္သိေသာအရာ မ်ားလာေသာအခါတြင္ မသိေသာအရာမ်ားလဲ ေတာင္လိုပံုလာသည္ကို တအံ့တၾသေတြ႕လိုက္ရေသာ ညေနသည္ ခါတုိင္းေန႔ရက္မ်ားကဲ့သို႔ပင္ ရွိေနပါေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ လိုအပ္ေသာ ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ အေျဖမ်ားစြာ ေပ်ာက္ဆံုးေနခဲ့သူကို ျပပါဆုိလွ်င္ ၾကည့္မွန္တစ္ခ်ပ္ကိုသာ လက္ညိွဳးညႊန္ျပလိုက္ပါလိမ့္မည္။ ကန္ေဘာင္ရွိ ေလးေအးစက္စက္မ်ားတြင္ ေရေငြ႕ရာခုိင္ႏႈန္းမည္မွ်ရွိေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟူေသာ ဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္၏ သိမႈထဲတြင္ မသိမႈမ်ားသာ က်ဴးေက်ာ္ဝင္ေရာက္ေနပါသည္ဆိုလွ်င္ သင္က ကၽြႏ္ုပ္အား အျပစ္တစ္စံုတစ္ရာ ဆုိပါမည္လား။ ထုိညေနသည္ ပန္းရန႔ံမ်ားကို သယ္ေဆာင္လာေသာ ေလႏုေအးႏွင့္အတူ ကၽြႏု္ပ္ထံသို႔ ဝင္ေရာက္သြားခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဖြာရိႈက္ခဲ့ေသာ စီးကရက္မီးခုိးမ်ားထဲတြင္ မသိျခင္းမ်ား အစိတ္သားေက်ာ္ေက်ာ္ခန္႔ ခိုေအာင္းသြားေကာင္း သြားပါလိမ့္မည္။ ထုိေန႔က အင္းယားကန္ေဘာင္တြင္ ဘာမွ်မသိေသာ လူတစ္ေယာက္ ရွိေကာင္းရွိခဲ့ပါမည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ခဲ့ေသာ အရည္မ်ား ထိုညေနက အေတာ္ခါးပါသည္။

<အထက္ပါ စာေၾကာင္းမ်ားကို သင္ ဖတ္ျပီးျပီဆုိလွ်င္ ထိုစာေၾကာင္းမ်ားကို သင္၏သိမႈထဲမွာ ဖ်က္ဆီးပစ္လိုက္ပါေတာ့...>

ေရွးဦးစြာ ဝန္ခံလိုေသာ အေၾကာင္းတစ္ခုမွာ အျဖဴေရာင္ ႏွစ္ဆယ့္သံုးမ်ဳိးအနက္ ကင္းဘတ္စ၏ အျဖဴေရာင္မွာ မည္သည့္အျဖဴေရာင္ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ မသိျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အီမာႏ်ဴရယ္ကန္႔ အဘယ္ေၾကာင့္ မနက္ေစာေစာ လမ္းထြက္ေလွ်ာက္ရျခင္းအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ဘားရတ္အိုဘားမား စေနသားလား တနဂၤေႏြသားလား ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ဆိုကေရးတီး ေသာက္ခဲ့ေသာ အဆိပ္ခြက္တြင္ အဆိပ္ရာခိုင္ႏႈန္း မည္မွ်ပါဝင္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို မည္သို႔ ဖန္တီးစပ္ဆုိခဲ့သလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ စိတ္ကူးအဓိကဝါဒီမ်ား ဘာသာစကား ၾကားခံနယ္ကို ဘယ္လိုေက်ာ္ျဖတ္ၾကသလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ မာတင္ဟိုက္ဒဂါေဆာက္ခဲ့ေသာ တံတားအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ေလာကတြင္ရွိေသာ အမွန္တရားမ်ားအေၾကာင္းႏွင့္ မွားယြင္းေနေသာ အမွန္တရားမ်ားအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။

အဆိုးဆံုးမွာ ထုိအရာမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္မသိေသးေၾကာင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ပင္ မသိျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။

2 comments:

Unknown said...

ဆရာcomments ေတြ၀င္ေရးေပးခဲ႔တယ္ေနာ္

Unknown said...

ဆရာကအစကိုဘယ္ကစရမွန္းမသိၿဖစ္ေနတာကို လြယ္ပါတယ္ ဆရာရယ္ ကၾကီးကပဲစလိုက္ေပါ႔ က်ဳပ္လည္းအဲလို စေနၾကေလ ဟဲဟဲ သိတယ္မွတ္လား ဆရာ တပည္႔အေၾကာင္း က်ဳပ္ကိုဆရာမၾကီးလိုလည္းမေခၚနဲ႔ဦးေနာ္ ဆရာေလာက္မတတ္ေသးလို႔ပါ မသိၿခင္းအေၾကာင္းဆိုတာဘာလဲဆရာနည္းနည္းေလာက္
ရွင္းၿပေပးပါဦး