အိမ္ထဲကို ေခါင္းေလးျပဴျပီး ၀င္ရံုရွိေသး မာန္ဖီျပီး ေအာ္လိုက္တဲ့ ေၾကာင္တစ္ေကာင္ေၾကာင့္ က်ဳ႔ပ္ေတာင္ ရုတ္တရက္ေတာ့ လန္႔သြားတယ္။
ေၾကာင္ေၾကာက္တဲ့ တေစ ၦဆိုျပီး နာနာဘာ၀ေလာကမွာ သိကၡာက်စရာေတြ ျဖစ္ကုန္ဦးေတာ့မယ္။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အားတင္းျပီး အခန္းထဲကို ၀င္လိုက္ရတယ္။
‘ဟဲ့ ပူစီ၊ ျငိမ္ျငိမ္ေနစမ္း’
ေကာင္မေလး လွည့္ေအာ္လိုက္မွ သေကာင့္သားလဲ ျငိမ္သြားေတာ့တယ္။ ဒါေတာင္ က်ဳပ္ကို မ်က္လံုးၾကီး ျပဴးျပီး ၾကည့္ေနလိုက္ေသး။
က်ဳပ္လည္း သူ႔ကို အေရးမစိုက္ေနေတာ့ဘဲ ေကာင္မေလးရဲ့ အိပ္ရာေဘးမွာ ထိုင္ျပီး မွန္ေရွ႕မွာ အိုက္တင္ေတြ ေလ့က်င့္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုပဲ ၾကည့္ေနလိုက္ေတာ့တယ္။
ေကာင္မေလးကလည္း အခန္းထဲမွာ သူနဲ႔ သူ႔ေၾကာင္တစ္ေကာင္ပဲ ရွိတယ္ထင္ျပီး အသားကုန္ mood သြင္းျပီး ေလ့က်င့္ေနလုိက္တာ တံေတြးေတာင္စင္တယ္။ မဟုတ္တဲ့ အခန္းေတြက ပါလိုက္ေသး။
ဟိ ဟိ။ က်ဳပ္ေတာင္ ရွက္လို႔ ေယာင္ျပီး ေခါင္းငံု႔ထားမိလိုက္ေသး။
ႏွာေခါင္းေလး နည္းနည္းျပားျပီး အေပၚႏႈတ္ခမ္းက မဆိုသေလာက္ ၀င္ေနတာကလဲြရင္ က်ဳပ္လူ႔ဘ၀တုန္းက မိန္းမနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ပဲ။ ဟင့္အင္း၊ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ က်ဳပ္မိန္းမက ပိုျဖဴပါတယ္။ ဒီေကာင္မေလးက ေခ်ာကလက္ မႈိတက္ေလးပါ။
ေနာက္ျပီး စိတ္ဓာတ္ခ်င္းကလည္း တျခားစီပါဗ်ာ။ ဒီေကာင္မေလးကေတာ့ ဒီလိုပဲ ကရင္း၊ ခုန္ရင္း၊ ေဖာ္ရင္း၊ ခၽြတ္ရင္းနဲ႔ စတိတ္ရႈိးေတြ၊ ဗီဒီယို၊ ရုပ္ရွင္ေတြမွာ ပရိသတ္ကို ဖမ္းစားဖုိ႔ စဥ္းစားေနတဲ့ ဟာမေလးပါ။ က်ဳပ္မိန္းမနဲ႔ေတာ့ မႏႈိင္းေကာင္းပါဘူး။
အင္း၊ အေတြးေတြ ေဘးေခ်ာ္ထြက္ျပီး လာရင္းကိစၥကိုေတာင္ ေမ့ေနတယ္။
ဒီလို အႏုပညာကို အမည္ခံျပီး ျမဴဆြယ္မႈနဲ႔ ေက်ာ္ၾကားမႈကို ရွာေနတဲ့ သတၱ၀ါမေလးေတြကို က်ဳပ္ မေက်နပ္တာၾကာျပီ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔ညေတာ့ ဒီမင္းသမီးေပါက္စကို ပညာေပးဖို႔ က်ဳပ္လာခဲ့တာ။
ကဲ ေတြးေနၾကာတယ္။ ကတ္ဆက္ခလုတ္ကို က်ဳပ္ ပိတ္ပစ္လိုက္တယ္။
‘ေဟာ ေတာ္’
မ်က္လံုးေလး အျပဴးသားနဲ႔ ေကာင္မေလး ေၾကာင္သြားတယ္။ ျပီးမွ ကတ္ဆက္ဆီလာျပီး ခလုတ္ျပန္ဖြင့္တယ္။
ေနာက္တစ္ၾကိမ္ က်ဳပ္ ကတ္ဆက္ကို ပိတ္လိုက္တယ္။
‘ဟဲ့ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ’
ေကာင္မေလး မေက်မနပ္နဲ႔ ပြစိပြစိေျပာရင္း ကတ္ဆက္ကို လာဖြင့္ျပန္တယ္။
မွန္ေရွ႕ျပန္ဖို႔ ေျခလွမ္းျပင္ရံုရွိေသး က်ဳပ္က မီးခလုတ္ကို ေျဖာက္ခနဲ႔ လွမ္းပိတ္ခ်လိုက္တယ္။
‘အို’
‘ခြီး’
ေကာင္မေလးက အလန္႔တၾကား ေအာ္တယ္။ ေၾကာင္စုတ္ကေတာ့ ခီြးကနဲ႔ တစ္ခ်က္ေအာ္ျပီး က်ဳပ္ကို ခုန္အုပ္လိုက္တယ္။
ဘယ္ရမလဲ။ ေဘးနားက စားပဲြတင္ ပန္ကာေပၚကို ဖ်ပ္ ဆိုက်ဳပ္ခုန္တက္လုိက္တယ္။
‘၀ုန္း၊ ဂလြမ္း’
ေၾကာင္နဲ႔ ကတ္ဆက္ေတာ့ ျမင္မေကာင္း ရႈမေကာင္း၊ လံုးလား ေထြးလားပဲ။ ဟဲ ဟဲ။
‘သြားပါျပီ ကုန္ပါျပီ ကတ္ဆက္ေတာ့ သြားပါျပီ။ ေၾကာင္စုတ္ ေၾကာင္နာရဲ့’
ေကာင္မေလး ေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္ေနတုန္း ေျဖာက္ခနဲ က်ဳပ္ မီးျပန္ဖြင့္ခ်လိုက္တယ္။
မီးေရာင္ေအာက္မွာ တဆတ္ဆတ္တုန္ရင္း ၾကက္သီးေတြ ထေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုၾကည့္ျပီး က်ဳပ္ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္သြားတယ္။
ဒါနဲ႔ ေျဖာက္ခနဲ႔ မီးျပန္ပိတ္လုိက္တယ္။
‘အမယ္ေလး’
စူးစူး၀ါး၀ါး ေအာ္သံနဲ႔အတူ ေကာင္မေလး ျပိဳလဲက်သြားတယ္။
မီးျပန္ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ေရႊမင္းသမီးက မ်က္ျဖဴလန္ျပီး သတိလစ္ေနျပီ။ ဟိ ဟိ။
တခြီးခြီးနဲ႔ မာန္ဖီေနတဲ့ ေၾကာင္ကို ဖေနာင့္နဲ႔ တစ္ခ်က္ေပါက္ျပီး ျပတင္းေပါက္ သံဆန္ခါၾကားကေန က်ဳပ္ျပန္ထြက္ခဲ့တယ္။
ဒီည ေအာင္ပဲြခံတဲ့ ည။
ေပ်ာ္လိုက္တာ။
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
တစ္ပိုင္းတစ္စနဲ႔ တုိးလိုးတန္းလန္း က်ေနတဲ့ ျခင္ေထာင္ကလည္း ၀ါၾကန္႔ၾကန္႔ မည္းညစ္ညစ္နဲ႔။ မေလွ်ာ္တာ ဘယ္နႏွစ္ေလာက္ ရွိျပီလဲ မသိ။ ပိန္ရႈံ႕ျပီး ေခါင္းဦးစြပ္မပါတဲ့ ေခါင္းအံုးေပၚမွာ လည္ပင္းၾကီးကို လိမ္ျပီးတင္ထားတဲ့ သူ႔ေခါင္းကလည္း ညွင္းသိုးသိုး၊ က်ပ္ခဲခဲ၊ ဆံပင္ရွည္ေတြနဲ႔၊ ဖိုးရိုးဖားရား။
တေလာက တာေမြ သခၤ်ဳိင္းမွာ က်ဳပ္ေတြ႕ခဲ့ဖူးတဲ့ မီးတြင္းမွာ ေသခဲ့တဲ့ သရဲမေလာက္ေတာင္ ၾကည့္ခ်င္စရာ တစ္ကြက္မွ မရွိ။
အင္း ဒီလို ညစ္ပတ္ စုတ္ျပတ္ေနတာကိုပဲ ကဗ်ာဆန္တာလို႔ ေၾကြးေၾကာ္ေနဦးမလားမသိ။
သူ႔အိပ္ရာေဘးက ခေနာ္နီ ခေနာ္နဲ႔ ယိုင္ထိုးထိုး စားပဲြေပၚမွာလည္း ေဆးလိပ္တိုေတြ တစ္ပံုတစ္ပင္နဲ႔။ ငါးေသတၱာဗူးကေန ဘ၀ေျပာင္းလာတဲ့ ေဆးလိပ္ခြက္က ဖရိုဖရဲ။
လက္ႏွစ္လံုးေလာက္သာ က်န္ေတာ့တဲ့ ေတာအရက္ပုလင္း တစ္လံုးရယ္။ အဲ အျမည္းထင္ပါရဲ့ ဆီးသီးအခ်ဥ္ေပါင္းထုပ္က တစ္ထုပ္။
ဟြန္႔၊ ဒါလဲ ကဗ်ာဆန္တာပဲလားကြယ္။
ထြီ၊ ဒါမ်ဳိးေတြကို ရြံလို႔။ ဒီေန႔ည ဒီအခန္းထဲကို က်ဳပ္ေရာက္ေနတာေပါ့။
ေရးတာက နည္းနည္း။ ေသာက္တာက မ်ားမ်ား။
ယေန႔ ျမန္မာ့စာေပေလာကတြင္ တစ္ဟုန္ထုိး ေသာက္လာၾကေသာ အုပ္စုမ်ား ဆိုျပီး ထည့္ရေတာ့မယ့္ ဟာေတြေလ။
အမယ္ မွန္းစမ္း။ မဆိုးဘူးဟ။ ကဗ်ာေတာ့ ေရးျဖစ္သား၊ ဘာတဲ့ သူ႔ ကဗ်ာက။
မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့ ေန။
ေရျပင္ေပၚကို ျဗဳန္းခနဲ ခုန္ခ်။
ဒီလိုန႔ဲ။
သီခ်င္းသံတို႔ ေအးခဲသြားၾက။
အဆင္ေျပမႈကို ခူးေနတဲ့ သူေရ။
လူတစ္ေယာက္အတြက္
လံုေလာက္တဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္
ပန္းသီးပင္က ခိုးသြားေပါ့။
ဒီလိုနဲ႔။
ကာရန္တို႔ အေငြ႕ျဖစ္သြားၾက
ေရေခဲေတာင္ ေျမေခြး
အစြယ္ ေဖြးေဖြးန႔ဲပ
ဒီလိုနဲ႔…။
အင္း သင္းေရးလက္စ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ထင္ပါရဲ့။ ၾကည့္ရတာ မျပီးေသးဘူးထင္တယ္။ ေခါင္းစဥ္လဲ မတပ္ထား။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ တကယ္ကို နားမလည္ရိုးအမွန္ပါ။ ဘာေတြေရးမွန္းကို မသိတာ။ အဲလို အဓိပၸါယ္မရွိတာေတြ ေရးျပီးေတာ့ ေမာ္ဒန္ ဆိုျပီး လိမ္စားေနၾကတာ။ သူတို႔ေတြေၾကာင့္ စာေပေလာကပ်က္စီးတာ။
ရုတ္တရက္ေတာ့ အရင္ဘ၀က ေဒါသေတြေရာ၊ အခုရတဲ့ ေဒါသေတြေရာ၊ ႏွစ္ဘ၀စာ ေဒါသႏွစ္ခုေပါင္းျပီး ဒီစာလိမ္ကဗ်ာ ငနာေလးကို ကုပ္ခ်ဳိးသတ္မိေတာ့မလို႔ ဟန္ေတာင္ျပင္မိပါေသးတယ္။
ဟင္း၊ ဒါေပမယ့္ က်ဳပ္က ဘက္လိုက္တတ္တဲ့ တေစ ၦပါ။ အႏုပညာသမားဆိုရင္ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး ခြင့္လႊတ္တတ္ပါတယ္။
ဒါနဲ႔ သူ႔ကဗ်ာကို အထပ္ထပ္ဖတ္မိရင္းက စိတ္မဆိုးတဲ့အျပင္ ရယ္ေတာင္ရယ္ခ်င္မိလာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို ကဗ်ာနဲ႔ပဲ ပညာေပးေတာ့မယ္ဆိုျပီး စားပဲြေပၚက သူ႔ေဘာလ္ပင္နဲ႔ ေဟာသလို ဆက္ေရးေပးလိုက္တယ္။
‘ဒီလိုနဲ႔
ကဗ်ာေတြ ညံ့ခဲ့ၾက’
ေနာက္ျပီး ထိပ္မွာ ေခါင္းစဥ္လည္း တပ္ေပးလုိက္တယ္။
“ေမာ္ဒန္လိမ္”
ဟား ဟား ဟား၊ က်ဳပ္ရဲ့ အျဖည့္ပုဒ္ကို က်ဳပ္ဟာက်ဳပ္ သေဘာေတြက်လြန္းလို႔ ေဒါသေတြပါေပ်ာက္ျပီး ေပ်ာ္ေတာင္ ေပ်ာ္လာတယ္။
ေနာက္ေတာ့ လက္က်န္အရက္ပုလင္းကို သြန္ပစ္။ ျခင္ေထာင္ကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ခ်ေပးျပီး အမိုး ဓနိ အစုတ္အျပဲေတြ ၾကားကေန က်ဳပ္ရယ္ရယ္ေမာေမာပဲ ျပန္ထြက္လာခဲ့တယ္။
သေကာင့္သားေလး ခ်မ္းသားစြာ အိပ္စက္ပါေစေတာ့။
မနက္လင္းရင္ က်ဳပ္ျဖည့္ထားတဲ့ သူ႔ကဗ်ာကို သူျပန္ဖတ္ရင္း လန္႔ျပီး ဖင္ေဆာင့္ေနေလာက္တယ္။ ဟီး ဟီး။
ညရဲ့ ေလစီးေၾကာင္းထဲမွာ စီးေမ်ာရင္း… အမယ္ က်ဳပ္ေတာင္ ကဗ်ာဆန္သြားျပီ။ က်ဳပ္ ရယ္ေမာ ေနမိတယ္။
ေနာက္ျပီး ကဗ်ာဆရာ ေပါက္စဆီက ဓာတ္ကူးလာလို႔နဲ႔ တူပါရဲ့။ ရယ္ရင္း ေမာရင္းနဲ႔ ၾကည့္ေအးရဲ့ ကဗ်ာ တစ္ပိုင္း တစ္စကိုေတာင္ ရြတ္မိေနေသး။
တေစ ၦငါကိုယ္တိုင္ပါပဲ။ ဟဲ ဟဲ ဟဲ။
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
တေစ ၦဆိုတာ ညဘက္မွာ အေျခာက္မ်ားသတဲ့။
ေဆာရီးပါပဲ။ အခုေတာ့ ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ လုပ္ငန္းစေတာ့မယ္။
ဒါ တေစ ၦေျခာက္မွာမဟုတ္ဘူး။ ရာဇ၀င္ေၾကြး ဆပ္မွာ၊ သိလား။
ေဒါသနဲ႔အတူ ေလေအးေပးစက္ကတစ္ဆင့္ သူ႔အခန္းက်ယ္ၾကီးထဲ က်ဳပ္ေရာက္လာခဲ့တယ္။
စားပြဲၾကီးရဲ့ ဆံုလည္ကုလားထိုင္ေပၚမွာ ထိုင္ရင္း သူလက္မွတ္ေတြ ငံု႔ထုိးေနတယ္။ လိမ္ေနတာ၊ လိမ္ေနတာ။
က်ဳပ္ သိပ္မုန္းတဲ့သူ။ အရင္ဘ၀တုန္းက က်ဳပ္အထက္ကေန က်ဳပ္ကို ႏွိပ္စက္ခဲ့တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ၾကီးေပါ့။
လူ႔ဘ၀တုန္းက ေမာ္မၾကည့္ရဲခဲ့ေပမယ့္ အခုေတာ့ တစ္ပြဲတစ္လမ္း ပီပီျပင္ျပင္ ေတြ႕ၾကျပီေပါ့ ကြာ။
က်ဳပ္ဟာ တေစ ၦဆိုေပမယ့္ လူ႔အသက္ကို ရန္မရွာတတ္ခဲ့ပါဘူး။ ဟိုမင္းသမီးေပါက္စနဲ႔ ကဗ်ာဆရာေပါက္စကိုလည္း ေၾကာက္ရံု႕လန္႔ရံုေလာက္ပဲ က်ဳပ္ ပညာေပးခဲ့တာပါ။
ဒီတစ္ခါကေတာ့ ရာဇ၀င္ေၾကြးဆပ္မွာ။ လက္စားေခ်မွာ။ သတ္မွာ သတ္မွာ။
သူ႔ေနာက္ကေန တျဖည္းျဖည္း ကပ္သြားရင္း အဆီေတြ တရစ္ရစ္ တက္ေနတဲ့ သူ႔႔ကုပ္ပိုးကို က်ဳပ္လက္နဲ႔ လွမ္းကိုင္လုိက္မိတယ္ ဆိုရင္ပဲ။
၀ုန္းခနဲ ဆံုလည္ကုလားထိုင္ကို တစ္ပတ္လွည့္ျပီး က်ဳပ္လက္ကုိ သူျဖတ္ရိုက္ခ်လိုက္တယ္။
ဘုရား ဘုရား။
တကယ္ပါ၊ တေစ ၦက ဘုရားတမိပါတယ္။
ျပီးမွ က်ဳပ္မ်က္ႏွာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ရင္း သူ စကားကို တစ္လံုးခ်င္းေျပာတယ္။
‘ေဟ့ေကာင္၊ ဒီမွာ ေသေသခ်ာခ်ာ နားေထာင္။ မင္းက ေသျပီးမွ တေစ ၦျဖစ္တဲ့အေကာင္၊ ေနာက္ေပါက္ ဂ်ဴနီယာ။ ေအး ငါက အရွင္လတ္လတ္ ဘီလူးျဖစ္ေနတဲ့ေကာင္၊ ဒီမွာေတြ႕လား’
စကားအဆံုး သူ႔သြားေတြကို ျဖဲျပေတာ့မွဘဲ က်ဳပ္ျမင္မိပါေတာ့တယ္။
အမယ္ေလး၊ နည္းတဲ့ အစြယ္ၾကီးေတြလား။
က်ဳပ္ တုန္တုန္ယင္ယင္နဲ႔ ေၾကာင္ျပီး ေငးၾကည့္ေနတုန္းပါပဲ။
‘ျဖန္း’
ပါးကို တစ္ခ်က္အရုိက္ခံလိုက္ရတယ္။ လက္သံကေတာ့ ေျပာင္တုန္းပါပဲ။
ျပီးေတာ့ ခပ္ေငါက္ေငါက္ေမးတယ္။
‘မင္းအခု ဘယ္သခၤ်ဳိင္းမွာလဲ’
‘ၾကံ ၾကံ ၾကံေတာမွာပါ’
‘သြား ျပန္၊ ေနာက္ ဒါမ်ဳိးလုပ္ရင္ ေနရာ ေျပာင္းပစ္လိုက္မယ္’
‘ဟုတ္၊ ဟုတ္ကဲ့ ခင္ဗ်’
ေျပာရင္း ဆိုရင္း က်ဳပ္ ျပန္ေျပးခဲ့ရတယ္။ ၾကံေတာကို ဘယ္လို ျပန္ေရာက္မွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူး။
ေရာင္ကိုင္းေနတဲ့ ပါးတစ္ဖက္ကို ပြတ္ရင္း ဂူတစ္လံုးေပၚမွာ က်ဳပ္ ေငါက္ေငါက္ၾကီး ထိုင္ေနမိတယ္။
မေန႔က ကားတုိက္ခံရလို႔ အစိမ္းေသ ေသလာခဲ့တဲ့ ကြမ္းယာဆိုင္ ကုလားကို ပရုတ္ဆီ ျပန္ယူခိုင္းတာလည္း အခုထိ ျပန္မေရာက္ေသးဘူး။
ဧကႏ ၱရက္လည္မွပဲ ျပန္လာေတာ့မွာနဲ႔ တူပါတယ္။
အင္း၊ ဒုကၡ ဒုကၡ။
ကၽြတ္ ကၽြတ္ ကၽြတ္ နာလိုက္တာ…။
No comments:
Post a Comment